Kul att just du hittat hit =)

Som ni kanske redan läst heter jag Linda och har en dotter som snart blir 2 år, Linnea. Hon är det finaste jag har, som ni säkert förstår ;-) Har 2 Cavalierer, Arabella (Bella) och Cassieopeia (Cassie) och sen har vi 2 söta gerbiler, Putte och Diesel. Just nu pluggar jag, läser upp lite betyg samt läser 30p på universitetet. På min fritid umgås jag med min dotter, min  pojkvän Morgan, familj och vänner. Jag dansa linedance och sjunger i kör, några saker som jag längta till varje vecka då det är det enda jag har som är bara mitt. Om ni förstår vad jag menar ;-)

Igår hade jag matteprov så nu är det bara att vänta på domen :-) Tror att jag klarade det men vet inte säkert än. Och i helgen måste jag skriva klart en uppsats som jag måste lämna in på måndag innan jag åker till Torsby. Ska läggas in inför en operation jag ska göra på tisdag (7e). Än så länge känner jag mig lugn men får väl se om nervositeten dyker upp här under helgen.

Enough for now, see you all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0