Jobbig natt

När jag skulle lägga mig vid 1 tiden ungefär så lade jag mig på magen, så som jag alltid sover, kändes det som en stor knöl i magen vid naveln typ.  Gjorde skitont så jag vände mig snabbt som attan och började känna efter, då känner jag först att det är svullet men när jag känner närmare är det väldigt hårt runt såret som sitter lite till vänster om naveln. Tar bort plåstret för att kolla. Nyfiken som man är =) Såret ser fint ut men det är lite var på plåstret så jag blir nervös att det är en infektion. jag ringde läkaren när jag vaknade och fick en tid kl 16.30. Hade tydligen fått blodansamling (tror jag det var) är mer svullen nu och det gör verkligen ont så hur jag ska kunna sova inatt det undrar jag då jag troligtvis inte kommer kunna sova på magen :-(

Kommentarer
Postat av: Marie

HEj kusinen,



Nu har jag äntligen tagit mig tid att läsa lite på din blogg. Det är roligt och läsa lite om vad som händer er när vi inte träffas så ofta.



Hoppas att kalaset gick bra. Det vore roligt att få se någon bild på tårtan, om den blev bra.



Det låter inget vidare med såret, jag hoppas att det läker bra. Hoppas verkligen att vi kan ses snart, men det är så mycket utgifter hela tiden och det kostar ju lite att åka och så har man så mycket i veckorna så när helgen kommer är man hlt slut, ja du vet nog själv hur det är. Hälsa alla jag känner och sköt om dig och Linnea.



Kram från oss i Eskilstuna

2008-10-21 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0