Varför säger han så?

Han säger att han inte är intresserad av henne som mer än kompis. Men det säger han bara för han inte vill såra mig, det är jag helt övertygad om. Så nu får han tid på sig att bestämma sig. Jag tycker så mycket om honom att jag inte vet vart jag ska ta vägen, saknar honom hela tiden och vill bara gråta när han pratar om eller med Malin. Fick lägga på nu när han ringde. Hon tycker om honom men tror att han fortfarande älskar mig, jag tror han tycker om henne. Han har ju sagt till min kompis i helgen att han tycker om oss båda, han trodde inte hon tyckte om honom men nu vet vi ju att det är så, så då väljer han nog henne :-(   *snyft*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Hoppas allt är bra med dej!

Dessutom hoppas jag att det blir ni två igen för ni skulle passa fint ihop tillsammans med Linnea:)



Men tänk på att han också är som oss, han kan också bli sårad! Älskar min farbror väldigt mycket!



Vill bara se honom lycklig. Jag vet att du kan göra honom lycklig. Håller tummarna för er!

Puss och kram!

2008-11-05 @ 18:49:05
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0