Usch nu vill jag inte mer...

...Är så jäkla less på den här förkylningen nu. Imorgon måste jag till skolan igen,  känner inte att jag orkar egentligen, men har inget val. Får stta och hosta och snörvla i klassrummet istället, inte kul. Varken för mig eller de andra i klassen. Linnea har hostat sen början av veckan så imorgon blir det att ringa till sköterskan så man får en tid så de får titta till henne. Jobbigt för henne :-(
Idag blir det lugnt, ska plugga lite matte men sen blir det bara soft hela dagen. Man måste passa på när man har möjlighet :-D

I fredags hade jag besök, Frida, Thomas och Andreas var här så vi åt tacos och sen tittade vi på film. Trevligt, Thomas och Frida är så gulliga tillsammans så det är inte klokt :-)  De är så olika men ändå så stämmer de så bra ihop. De säger att allt känns så bra fast det gått fort. Allt känns bara rätt. Det är riktigt roligt tycker jag, var liksom meningen att de skulle träffas. För vi har inte umgåtts så mycket, fast vi är släkt och han bara är 3 år äldre än mig. Första gången han kommer på en av mina fester och Frida har jag "bara" känt sen i somras. Kul att leka matchmaker åt någon annan. Så det händer något kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0