Tack ni underbara människor.

Mina vänner är de bästa vänner man kan ha. Tack för ert stora stöd. Frida, Linda och Nathalie tack för att ni finns här för mig nu, vet inte vad jag hade gjort utan er. Tror inte jag hade orkat igenom det här utan er om jag ska vara ärlig. Har nog aldrig varit såhär olyckligt kär någon gång tidigare. Men så har jag heller aldrig känt såhär för någon annan heller. Men inget man kan göra åt det, när han inte känner samma för mig. Han kommer nog komma på det förr eller senare men hoppas han gör det innan det är försent.

Frida skulle komma och vi skulle dricka lite vin, prata och sen skulle hon sova över här. Men vi ska ta det imorgon istället för vi var båda trötta. Och jag är ganska deppig idag. Har i alla fall blivit klar med bokrecensionen och fått iväg den till läraren, skönt :-D

Älskade lilla gumman, mamma kommer alltid älska dig! Din pappa med!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va söt u är Linda<3 Tack gumman!

2008-11-26 @ 19:53:06
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0