så rädd jag var

Arabella rymde strax innan 1. Vi gick runt o letade efter henne i 50 min utan att hitta henne så då ringde jag polisen och anmälde henne försvunnen. Letade totalt i 2.5timme sen gav vi upp och åkte hem till mamma för att ge Linnea mat o sen ge oss ut igen. Men då ringde polisen och de hade kontakt med en kvinna som hittat en hund som passade Bellas beskrivning så de kopplade ihop oss och vi bestämde träff utanför mig. Det var hon så nu är hon hemma igen, oskadd. Usch vilka hemska tankar som for genom mitt huvud när vi inte kunde hitta henne. Hon hade hoppat in i deras hundbur utanför broängshallen, inte alls långt härifrån. Och hon hade anmält det direkt till polisen så när jag ringde hade hon redan meddelat att hon hittat en hund, lite konstigt de inte sa det då direkt men är bara glad jag fått henne tillbaka så det kvittar :-D

Kommentarer
Postat av: Gina

Gud va skönt att hon kom till rätta, skulle bli tokig om Rocky försvann.

2008-11-15 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0