Önskar du hade sagt det istället.

En kille jag pratat med ett tag skrev och frågade hur det gick med kärleken.
-Inte så värst svarade jag.
-Lycka till, sa han då.
- Tack det lär behövas :-(
- Om det inte går så vet du hur du får tag i mig, skrev han då.
- Hihi ja, svarade jag.
- Jag kommer direkt hem till dig när du vill ha mig, skrev han.
Jag önskar så att det varit du som skrivit så. Eller att du kommit på att det är mig du vill ha och ringde på dörren o sa att du älskar mig med. Eller åtminstone att du har valt mig för gott. Utan henne i mitten.
samtalet fortsätter.
- hihi.
- Du verkar så underbar. jag förstår inte vad det är han funderar på. säger han.
- Han tror inte mina känslor är äkta, skrev jag.
- är dom det då? är du helt säker?
- ja jag är helt säker, svarade jag. Han ville att jag skulle sluta sukta över dig och träffa honom istället. Jag trodde han skojade så skrattade, då blev han ledsen o sa att du måste sluta skratta åt mig jag menar allvar sen loggade han ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0