Nu hände det...

Har bara väntat på att min dvd spelare ska lägga av då Linnea härjat med den varje dag och trycker in och ut skivorna. Så då måste jag köpa mig en ny sådan med *suck* verkligen ingen lust med den utgiften. Men men så är det int mycket att göra åt. Blir jobbigt att vara utan nu ett tag bara :-( Linnea som vill se på film på kvällarna. Hela dagen om hon skulle få det för den delen. Men det går ju inte.


Hon kräktes 2ggr ogår kväll när hon skulle sova. Tack vare hostan. och en gång imorse för hon blev hysterisk när hon inte fick som hon ville och började hosta tills hon fick spy. Vällingen hjälpte ju inte direkt , för hon precis hade ätit den. Hon får gå iväg till dagis nu till 9 i alla fall för jag måste plugga så får vi se om det är hostan som jag tror eller om hon blir sämre så får hon komma hem.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ojdå, inge kul ju : / men dom är ju int så dyra iaf..som tur är ^^ men det är klart det blir en utgift : / ! Stackars lite då : / det är ju jobbigt att kräkas tkr synd om både dig o henne får hoppas att det är hostan, så hon int bli sjuk oså .

2008-11-18 @ 08:35:32
URL: http://eviilmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0