Lördag 22 november!!

Idag vaknade jag 9 och kunde inte somna om. Förstår inte varför bilden av de två tillsammans var det första jag kunde tänka på.. Inte alls likt mig att vakna tidigt och inte kunna somna om. Men det var väl bra på ett sätt att man komme rupp lite tidigare och inte sover bort hela dagen. Spelat lite playstation 2, Farenheit. Städat lägenheten, var välbehövligt kan jag erkänna. Snart klar, ska bara skura de sista rummen så är det klart.

Sen ska jag till Frida kl 18-18.30. Eller om hon kommer hit, vi får se. Ska i alla fall äta lite kycklingsallad och dricka lite innan vi går ut på varvet. Sen kommer en tjej som heter Ramona (kompis till Frida) vet inte om hon kommer samtidigt som mig eller hur de har gjort upp men det är ju inte så viktigt att veta. Visar sig ju ändå ;-)

Det ska bli så kul ;-) Hihi älskar ju att dansa så, och det är därför jag går ut. Önskar bara att Andreas o Linnea fanns hemma när jag kommer hem men men jag får försöka ha tålamod tills det blir vi igen. Älskar dig, jag kan inte förstå hur du kan ha undvikit att förstå det, för jag tror verkligen inte att du gör det. Eller så vågar du inte tro det vet jag inte säkert. Kan bara spekulera i det ju. Hur som helst, du är den jag vill leva med, bo på ålderdomshemmet tillsammans med och se våra barn och barnbarn växa upp. Vill inte du det?? Jag hoppas det. Så småningom i alla fall.

Grattis förresten Linneas farmor på födelsedagen!!! (kan ha varit igår, men är osäker) :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0