Torsdag kväll..



Igår tittade jag på Varg Veum och sen gick jag hem till Frida på kvällen. Vi tittade på Mamma Mia och åt lite mat. Sen tittade vi på bilder hon har ute på sin bilddagbok :-) Vid 00.05 ringde Morgan och han stod utanför, så han skjutsade mig hem :-D så slapp jag gå hem själv i mörkret, lite otäckt tycker jag allt att det är. Hade inte han slutat jobbet och ändå skulle hem så hade jag ju givetvis gått hem.
Han ville träffas idag, jag sa att vi kan ju höras imorgon så får vi se vad det blir. Blir i alla fall inte före Linnea kommer hem. Vill passa på att vara själv när jag kan. Så imorse när jag vaknade av att jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba den 7e så såg jag att han hade skickat: God morgon snygging ;-) kram
Jag tycker det är så svårt att svara på sådana där mess så svarade: God morgon, kram. Linnea kommer vid 16 tiden så ska snart duscha och göra mig iordning, sminka mig lite så jag är lite fin till ikväll ;-) Måste man ju vara hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0