Hmm

Idag när jag satt på bussen på väg till Karlstad, vi satt längst fram, såg jag helt plötsligt att Andreas åkte före oss (såg inte hela nummerplåten så var inte helt säker) så messade honom och frågade om han var ute och åkte.
- Japp hur vet du det fick jag till svar.
- För att jag åker efter dig skrev jag.
Han ville veta vart så jag skrev i bussen men då svängde vi av mot Ölme och han fortsatte. Förstod ju direkt att han skulle träffa Malin. Han hade berättat att han skulle upp tidigt kvällen innan men han berättade inte varför och jag frågade inte. Eller tror han sa att han var tvngen att vända rätt dygnet. Vilket är vettigt men han sa inget om att han skulle träffa henne. Jag frågade varför då sa han, sa jag inte? Och sen sa han något om att det inte var planerat så men förstod inte exakt vad han menade och orkade inte fråga. Måste ju tortera mig själv med frågor jag inte vill ha svar på :-( Vad dum man är. De hade varit och träffat hans föräldrar så det verkar ju vaa rätt seriöst, eller? Innan hade de hämtat Linnea på dagis. Sen åkte de till Säffle men vet inte vad de gjorde mer än så och vill heller inte veta. Andreas plockade upp mig i karlstad det var så jag fick veta vart de varit på ett ungefär i alla fall. Vi åkte till McDonalds o åt lite sen släppte han och Linnea av mig hemma.

Usch vad jag mår dåligt nu alltså. Verkligen jättejobbigt. Varför måste jag älska honom så mycket?? *snyft*


Följde med till Mastmagasinet med mamma, Kristina och en karl hon träffat, Örjan en riktigt rolig en :-D Var riktigt trevligt, så slapp jag sitta hemma och vara ledsen den stunden i alla fall. Men nu sitter jag här o deppar igen, spelar lite men kan ändå inte sluta vara ledsen. Morgan ville komma men jag vill bara att Andreas ska komma ingen annan. Han erbjöd sig köpa med mat men nej jag vill inte. Hoppas det blir en rolig dag imorgon så jag slipper vara deppig då med. Ska sova länge o sen städa i alla fall. Trist men kanske bra att ha något annat att tänka på. Just nu ser jag bara dem framför mig och det är sååå jobbigt *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0