Har varit några bra dagar nu =)

I lördags hade jag Halloweenfest och den blev verkligen lyckad, alla hade jättekul och gillade maten och bålen mycket. Helt enkelt en lyckad fest. En kompis sa tom att det var den bästa halloween fest hon varit på :-) Det är bra betyg i mina öron. Kul när det blir bra, tack vare Micke och Frida så blev inredningen super med, hade inte hunnit med eller klarat det utan dem, så tack ska ni ha :-)

Det blev ett riktigt triangeldrama dock då båda mina ex var där :-/  Och Morgan frågade Andreas saker om mig och vad han kände för mig osv, lite jobbigt när de inte verkade vara medvetna om att jag stod bakom Frida ca en halv meter ifrån mig. Lite jobbigt att höra Andreas säga att han inte vet vad han vill. Men det var ju inget nytt heller. Så jag bestämde mig för att göra honom svartsjuk när jag fick chansen. Var en riktigt snygg kille, som började flirta med mig som jag sen bytte nummer med :-D Adam heter han, och var verkligen både trevlig och såg riktigt bra ut. Sådär snygga killar flirtar inte med mig, det är bara så. Han tyckte jag hade ett sött ansikte. Inte klokt att man kan bli så smickrad av lite uppmärksamhet. Nu undrar ni säkert hur det gick med allt.

Morgan och jag dansade tryckare då han ville det och jag sa nej första gången. Han blev ledsen så då gjorde vi det, hoppades jag skulle kunna göra Andreas svartsjuk med. Vet inte hur det funkade dock. Däremot blev han svartsjuk när jag pratade med Adam. Han hade messat God natt på natten så jag svarade god morgon när jag vaknade sen fick jag några meddelanden, bland annat ett där han bad om ursäkt för att han inte kunde dansa med mig och att vi får ta det en annan dag.


Igår kväll kom Andreas så vi tittade på film och då tog han mig i handen och smekte den. Så fick jag lite kyssar och kramar när han åkte, så nu ska han hämta Linnea så kommer de sen :-D

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

hej svejs, kul att festen gick bra...

men om det är andreas du vill ha så vänta inte för länge det kan vara försent då kram

2008-11-04 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0