Dålig stil

Besviken och ledsen för att inte samma regler verkar gälla oss båda. Inga pussar framför Linnea kom vi överens om när jag började träffa Morgan, mitt beslut och han höll med om det men var nog bara för att det var jag och inte han. Igår sa Linnea att Malin och han hade pussats när jag frågad eom jag fick en puss då hon skulle sova. Pappa pussa Malin. Malin pussa pappa sa hon flera ggr. Frågade för att kolla så de inte var något hon fått för sig men jo det stämde ju. Inte nog att det gjorde ont att höra sin egen dotter berätta att den man älskar pussat en annan. Jag bröt ihop framför henne och det är något jag aldrig mer ska låta hända för hennes reaktion var att krypa upp i mitt knä och gråta o säga mamma ledsen. Gjorde fruktansvärt ont och försökte hålla emot till det inte gick mer, blandat med frustrationen över att hon vägrade sova då hon sovit i bilen medan han körde hem Malin till Säffle från Karlskoga och hit. Vid 5 tiden. Det gick inte att hålla henne vaken sa han. Kunde ju en av dem suttit bak o hållt igång henne, så har ju vi gjort. Men iof var det ju inte ahns problem att hon skulle vägra sova sen.

Förstår inte varför...
...jag inte kan sluta tänka på honom, han har ju gjort sitt val nu och det enda jag kan göra är att acceptera hans beslut och gå vidare med mitt liv. Varför ska det vara så svårt då???


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi står bakom dig och stöttar dig hela tiden gumman!! Försök att vara stark!!! 100 styrke kramar till er båda!

2008-11-29 @ 18:49:44
Postat av: Nathalie

Kärleken gör ont. men du kommer klarar detta tjejen!! Du är stark innesrt inne vännen stor kram till dig!!

2008-11-29 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0