Finns ingen annan...

... som sårat mig så mycket som du. Du vet att det du gjorde var svinigt MEN jag är villig att glömma och förlåta. För jag vet att det kommer att bli vi igen. När du är redo att tro på att jag verkligen älskar dig och vill leva resten av mitt liv med dig. Om det nu tar en månad, ett halvår, ett år eller mer så vet jag att det blir vi med sån säkerhet som tom gör mig förvånad. Jag vet att även du vet det :-D Det förstod jag på dig när jag sa det till dig. Jag sårade dig jättemycket när jag lämnade dig och det satte djupa spår i ditt hjärta, önskar jag kunde göra det ogjort, precis som du säkert gör med det du gjorde. Men vi kan klara oss igenom det om vi bara väljer att förlåta och gå vidare. Du behöver bara komma på själv att det är mig du vill ha och verkligen förstå att jag vill ha dig. Spelar ingen roll om någon annan talar om att hon inte är den rätta för dig för du måste själv inse det.

Jag älskar dig för alltid och väntar på dig här :-D
Du vet vart jag finns min älskling.. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0