En rolig kväll.

Morgan kom och hämtade mig vid 18 tiden (han skulle vara våran chaufför), jag var klar vid 18.30 ca då hämtade vi sallad och pizza innan vi åkte till Frida. Käkade lite och drack lite vin. Ramona kom väl vid 20 sådär tror jag, en gottländska som Frida lärde känna genom sitt ex. Supertrevlig. Jag blev ganska full hihi och de skrattade åt mig hela tiden men jag tycker inte jag gjorde något speciellt. Fast pratade lite konstigt o var lite småklumpig tydligen. Spillde vatten o skyllde på Morgan. Sen spillde jag ut vatten i kylskåpet när jag skulle ställa tillbaka den men de pratade om att jag hade spillt vatten på golvet eller vad det var. Strunt samma. Var full men inte för full :-)

Vi kom till Varvet runt 23.30, var inte så mycket folk där just då men vi började dansa i alla fall. De där två tjejerna är ju galna, så jag har inte skrattat så mycket på vääääldigt länge och det var precis vad jag behövde kände jag. Vi dansade hela kvällen och Morgan satt mest och passade våra väskor, förutom i slutet då han var med o dansade lite. Frida och jag dansade tryckare hihi sen dansade vi alla 4. Några försök till kontakt fanns men jag gav dem aldrig något tillfälle att börja prata. Bara ignorerade alla utom Frida och Ramona. Inga killar var intressanta, tittade inte ens särskilt mycket så kan inte ens säga om det fanns någon söt kille där. Ramona och Frida är ju båda upptagna och Ramona sa att det är ju skillnad för dig som är singel, och kanske vill ragga och behöver se bra ut. Jag sa att det finns bara en jag vill ha men han vill tyvärr inte ha mig. Men jag får försöka ha tålamod. Kändes verkligen så rätt när jag sa det. Jag är ju ute för att dansa eftersom jag älskar det. INTE för att ragga då jag redan älskar Andreas mer än allt annat. Jag vet att det är honom jag vill leva resten av mitt liv med, skaffa syskon till Linnea och barnbarn så småningom :-D

Morgan skjutsade hem tjejerna till Frida och så köpte vi en hamburgare på statoil, jag tog lite för många tuggor tror jag för var proppmätt när jag lade mig i sängen. När vi stannade utanför mig frågade Morgan om vi skulle gå in. Nej sa jag bara. Sen åt vi lite o han frågade om han inte fick följa med in. NEJ. Sen frågade han 2 ggr till men jag sa NEJ hela tiden och ville verkligen inte att han skulle följa med in. Jag är helt  övertygad om att det bara finns Andreas för mig, och det här var ett test på mig själv. Har haft svårt för att säga nej hela mitt liv men nu hade jag bara Andreas i tankarna och då hade det varit fel mot Morgan och mot mig själv. Jag klarar mig utan sex om det inte är med mannen jag vill leva med. Bara så jävla förbannad på mig själv att jag skulle komma på det när det var försent :-(

Älskar dig mer än allt annat, förutom Linnea då såklart men henne älskar vi gemensamt och det gör bara min kärlek till dig starkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0