Besök...

Igår hade jag besök av Adam som var här o fick lite kaffe o pratade lite. När man har en söt, trevlig kille hos sig men bara kan tänka på en annan precis hela tiden är man väl ändå knäpp? Särskilt som den killen i sig redan gjort klart för mig att han tycker mer om en annan tjej. Alla vet väl vem jag menar vid det här laget.. jo Andreas såklart :-( Är så kär så det är sjukt och tänker på honom varenda sekund. Jag vill verkligen inte det här, varför ska man behöva vara kär i någon som inte vill ha en?? Finns ju miljoner killar. Flera trevliga som pratat med mig på Vilda men jag säger bara att jag redan lovat bort mitt hjärta och bara letar efter kompisar. För det är verkligen så jag känner. Inte intresserad av någonting annat än att ha någon att prata med så jag slipper tänka på honom vareviga sekund *snyft* det suger verkligen att älska någon såhär mycket, när kärleken inte är besvarad. Annars hade jag varit oerhört lycklig istället. Livet är inte en dans på rosor i alla fall så mycket kan jag säga. Men det vet nog de flesta redan tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0