Adam..

... Verkar vara en riktigt gullig kille, har en kompis som känner honom. Han frågade om vi skulle träffas men jag vill inte. Är Andreas jag vill ha så det känns inte rätt. Blir bara fel då, får vänta och se vad som händer. Försöka att inte ha för bråttom, men jag är väl som de flesta människor att jag inte vill vara ensam. Min psykolog (som jag gått till efter min förlossningsdepression) sa igår att hon förstått en lång tid nu att jag var kär i Andreas, konstigt att man själv inte kan inse sånt innan det typ är försent. jag vet att Malin inte vill ha honom, det har hon skrivit till mig och det känns som han vill ha mig bara för att han inte kan få henne. Hon har sagt till honom att satsa på mig, att hon märkt att han känslor kvar för mig men jag vet inte. Han verkar inte lita på att det är som jag säger heller. Så jag sa till Malin att ge honom en chans. Det viktigaste är att han är lycklig, oavsett om det gör mig olycklig eller inte. Så är det ju med människor man tycker om. Eller? Man vill dem det bästa här i livet. Han blev ledsen när jag gjorde slut, men jag orkade inte leva i ett kompisförhållande där vi satt i varsitt hörn i soffan och knappt gav varandra en kram. Ska det bli vi måste vi tänka ordentligt på vad som gick snett och göra allt för att det inte ska bli så igen. Om båda är villiga att ge allt och verkligen satsa kan vi få det att hålla livet ut. Men det återstår att se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

jag vet att han tycker mycke om dig men han kanske e rädd att det blir samma sak igen om han kommer tebax, du måste visa honom att det inte blir så igen utan att du vill satsa helhjärtat på er två. och om du nu lyckas få tebax honom håll då fast för sånna snälla killar växer inte på träd du får leta om du ska hitta nån som e lika snäll. önskar dig lycka till,jag vet att Linnea skulle bli glad,,, kram Gina

2008-11-05 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0