Two days...

Igår var jag, mamma, Ingela (min syster) och Andreas samt 27 andra till Ullared och shoppade. Det blev en riktigt trevlig resa dit, gick ganska fort både dit och hem faktiskt som tur var. Och det var inte spänt mellan mig och Andreas som jag varit rädd för utan vi kunde umgås som vänner och det var väldigt skönt :-D

Idag var jag med mamma till karlstad, först var vi på sjukhuset där hon fick sin första mammografi (hon tyckte inte att det gjorde ont som många gör) sen åkte vi runt o letade efter dvd till mig, hittade en på siba som jag blev lovad hade xvid funktion så jag kan se film men tror ni det funkade när jag kom hem då??? Nej!!! Är så irriterad alltså, så måste lämna tillbaka den på lördag när jag ska träffa Christer. Ska bli roligt att träffas igen var länge sen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0