Lucia

Igår kväll gick Linnea luciatåg så Andreas och jag var dit och tittade. Såå söt hon var våran lilla tjej. Men var jobbigt med illamåendet, men idag tar jag sista penicillinet sen tar det typ 2 dagar innan det försvinner ur systemet så efter det lär det ju ska bli bättre i alla fall :-)

Var med till Karlskoga och hälsade på igår, efter dagis tills vi skulle på luciafirandet, var riktigt trevligt. Det enda jobbiga var illamåendet :-( men det var ju inget nytt då det är 11e dagen. Trevligt att prata lite med I-B och Bo, se på film med Linnea. Fick mat med, riktigt gott. Har inte ätit så mkt den senaste tiden så var jättegott med pommes, kyckling och örtsås (påminde lite om bea. sås fast med örtkryddor då) var väldgt gott i alla fall :-)

Idag var jag till skolan och hade min redovisning som var det sista jag var tvungen att göra till ett ämne så nu är det bara nationella prov i matte imorgon som väntar, urk för att sitta med matteprov i 3h. Hoppas bara illamåendet är någorlunda stabilt så jag inte blir jättedålig som jag blir ibland, då blir det jobbigt. Har ju alltid haft svårt för matte :-( men tycker ändå det har gått bra så ska nog gå bra imorgon med. Bara försöka orka med att plugga lite idag med. Först ska jag äta lite, ta mitt penicillin och sen blir jag illamående en stund så då får jag vila. Men efter det ska jag försöka ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0