God morgon

Sovit som en stock inatt, var så skönt, hade gärna haft sällskap av dig dock men jag får försöka ha tålamod och hoppas att du inser att det är mig du vill vara med. Men verkar som kontakten med henne har ökat igen och jag kan inte annat än oroa mig för varför. Samtidigt har kontakten mellan oss också ökat och du har själv frågat om vi ska hitta på något :-) Så jag får åtminstone träffa dig själv i någon timme så länge som filmen håller på. Jag pratade inte om Malin alls fast hon skickade mess några gånger, hoppas du uppskattar det för det är VÄLDIGT svårt att inte fråga massa saker. Måste bita mig i tungan flera gånger. Lyckades dock igår, men han pratade om henne. Att vi hade samma smak när det gäller filmer och någonting om hennes dotter som jag inte kommer ihåg. Brukar försöka stänga av öronen när han pratar om henne för det gör för ont och jag vill inte höra om hans känslor för henne. Han brukar inte säga något rakt ut såklart men vissa saker han säger (sagt) gör att man förstår det ändå. Han säger inte lika mycket men jag pratar ju helst inte om henne och det vet han ju så han kanske försöker skydda mitt hjärta genom att inte dra upp för mycket sånt. Idag lovade han att skjutsa mig till Netto innan det stängde, fast det var mitt i Lotto som han tittar på. Han är så go alltså :-)

Linnea kommer hem ikväll efter 2.5vecka hos Andreas, längtar så vansinnigt efter henne :-) Och Andreas kommer sakna henne nu när hon ska hem till mig igen :-( Men jag skrev att han vet att han får komma när han vill och hälsa på henne. Förhoppningsvis kommer hon någon gång att bo hos oss båda men det är ju inte inom den närmsta framtiden som det ser ut nu :-(

Kommentarer
Postat av: Linda L

Kan du itne bara låta mäniskan vara??

2008-12-23 @ 11:19:54
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0