God morgon

Idag vaknade jag halv 7 och kunde inte somna om. Lite irriterande då det inte var någon annan än jag vaken typ. Inte ens hantverkarna som hållit på flera dagar i grannarnas badrum, som ligger vägg i vägg med mitt så man har ju inte haft det så lugnt och tyst precis. Hoppas de blir klara snart faktiskt börjar bli lite less på det. Blir ju irriterande när man är sjuk och måste vara hemma och lyssna på det i princip hela dagarna. Men men snart är det över.

Andreas skjutsade mig till maxi så jag fick handla förut, tack för det sötnosen, var riktigt skönt att komma ut lite o få köpa lite mat som jag förhoppningsvis snart kan äta hihi. Fast nu är jag pank så den biten är mindre rolig men men sånt e livet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0