Lördag

Idag skulle jag till Frida och äta limpa med julskinka och senap på (som det måste vara) men Thomas skulle komma hem tidigare än planerat och hon hade lite att pyssla med innan det. Så vi får helt enkelt ta det en annan dag. Jag skulle vilja komma iväg till Netto och köpa en julskinka, lite glitter till granen, mjölk mm men har ingen bil ju och ingen som kan köra mig idag. Mamma jobbar till 18 imorgon så hon är inte hemma :-( får klara mig utan skinka i år helt enkelt. Saker till granen hinner jag fixa en annan dag så Linnea (som kommer hem imorgon, äntligen) och jag kan pynta den någon dag. Kanske ska kolla med Nathalie om hon och Bellis vill baka pepparkakor på måndag eller tisdag också. Vore mysigt :-)

Saknar Linnea sååå mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0